Kundeservice
< KundeserviceReturnering
-
Simpel returnering
Hvis produktet ikke er hvad du forventede, kan du på simpel vis returnere det. Venligst giv os besked inden for 15 dage hvis du ønsker at returnere ordren. Du behøver ikke oplyse nogen årsag (dog sætter vi pris på det, hvis du gør). Efter du har informeret os om hvad du ønsker at returnere, har du stadig 15 dage til at returnere varen/varerne.
De fire vigtigste retur punkter:*- Gratis returnering inden for 15 dage fra Østrig, Belgien, Danmark, Finland, Frankrig, Tyskland, Italien, Luxembourg, Holland, Spanien og Sverige. Anmod om en returetiket gennem knappen nedenfor. Retur fra andre lande er på egen regning.
- Du vil modtage den fulde købssum, inklusiv standard fragtomkostninger (inden for EU, UK, CH og NO), inden for 5 hverdage efter modtagelseskvittering på betingelse af, at produktet er original tilstand.
- Ombytning? Returner din ordre, og bestil det nye produkt på hjemmesiden.
- Specialdesignede produkter såsom ski med påmonterede bindinger kan ikke returneres.
* Vi foretrækker at holde returneringsprocessen så simpel som mulig, hvilket er hvorfor vi har skrevet en liste over de vigtigste pointer. Hvis du ønsker at kende til alle de juridiske rettigheder og obligationer, venligst læs: Vilkår og Udelukkelser -
Tilbagebetaling
Efter modtagelse af din returnering, tilbagebetaler vi beløbet til dig inden for fem hverdage. Vi tilbagebetaler beløbet på samme betalingsmetode som da du bestilte. Hvis du har bestilt via et gavekort, modtager du et nyt gavekort på samme beløb. Hvis du har valgt speciel levering, såsom ekspreslevering tilbagebetaler vi ikke beløbet for denne service.
-
Instruktioner for returpakker
For at sikre en gnidningsfri behandling af din returnering beder vi dig om at følge nedenstående instruktioner for returpakker.
- Medtag alt tilbehør, inklusive eventuelle gratis produkter.
- Fortæl os, hvem der returnerer, ved at lægge en returseddel, en fakturakopi eller en seddel med dine ordreoplysninger i kassen.
- Hvis produktet har etiketter, må du ikke klippe dem af.
- Returner dit/dine produkter i den originale og ubeskadigede emballage.
- Brug altid en forsendelseskasse, helst den forsendelseskasse, som du modtog forsendelsen i fra os.
- Undlad at skrive på eller sætte klistermærker og unødvendig tape på den originale kasse/emballage. Brug altid en forsendelseskasse til at sætte returetiketten på.
- Hvis du genbruger vores forsendelseskasse, skal du sørge for at fjerne de gamle forsendelsesetiketter.
- Sørg for nok polstringsmateriale, så produkterne ikke bliver beskadiget under forsendelsen.
Vi vil meget gerne sælge det produkt, du har returneret, på vores hjemmeside igen. Så send det tilbage til os i original stand. Det vil hjælpe os med at sikre, at den næste kunde også får en god indkøbsoplevelse!
-
Ombytning
Vi hos Snowcountry har valgt ikke at udføre ombytning. Vi mener, at en bytteprocedure ofte er en unødvendig proces for både dig som kunde og os.
Ønsker du en anden størrelse eller produkt? Så returner det gamle produkt, og opret en ny bestilling på vores hjemmeside. Beløbet fra den foregående ordre overføres til din konto ved modtagelse.
På denne måde har du det ønskede produkt hjemme hos dig på ingen tid, og du behøver ikke at vente indtil vi har byttet produktet, dette forhindrer fejl og skuffelse.
-
Returneringspriser
Gratis returnering: Østrig, Belgien, Danmark, Finland, Frankrig, Tyskland, Italien, Luxembourg, Holland, Spanien og Sverige.
Returnering for egen regning: Alle andre lande. Vi anslår prisen inden for EU til mellem € 7 og € 20 for små pakker, og mellem € 15 og € 40 for ski og snowboards.RETURNERING UDEN FOR EU:
- 1.Hvis du returnerer uden for EU, kan vi ikke tilbagebetale import- og toldafgifter, som allerede er betalt. I nogle tilfælde kan du kræve disse udgifter tilbage fra tolden - informér din valgte fragtmand og/eller toldafdeling om hvordan du kan dokumentere dette.
- Informér altid din fragtmand at det er en privat/returneringsforsendelse. Pakker hvor vi skal betale importomkostninger afvises.
-
Sende retur
Returnering fra Østrig, Belgien, Danmark, Finland, Frankrig, Tyskland, Italien, Luxembourg, Holland, Spanien og Sverige
Registrer dit retur gennem knappen nedenfor. Du vil derefter modtage en gratis DPD returetiket fra os (i tilfældet af store pakker, vil returneringen foregå via UPS). Brug papkassen som du modtog fra os, og fjern alle originale forsendelsesmærker. Oplys venligst dit ordrenummer så vi ved, at det er din ordre. Klister din returetiket på papkassen og smid den af hos det nærmeste DPD afhentningspunkt her kan du finde alle DPD Pickup Butikker. Ingen DPD butik i nærheden af dig? Venligst kontakt os, så vi kan finde en anden løsning. Du må ikke sende pakken via et normal posthus uden vores returetiket, da vi i det tilfælde ikke kan tilbagebetale leveringsomkostningerne.Returnering fra andre lande
Hvis du opholder dig i et land, hvor returnering ikke er gratis, venligst send produktet til:
Snowcountry
Astronaut 10
3824 MJ Amersfoort
HollandForsendelsen er derfor på egen regning og ansvar. Vi anbefaler dig derfor at benytte en sporet og forsikret forsendelsesmetode og beholde forsendelseskvitteringen. Husk at vedhæfte dit ordrenummer til pakken.
RETURNERING UDEN FOR EU:
- Hvis du returnerer uden for EU, kan vi ikke tilbagebetale import- og toldafgifter, som allerede er betalt. I nogen tilfælde kan du kræve disse udgifter tilbage fra tolden - informér din valgte fragtmand og/eller toldafdeling om hvordan du kan dokumentere dette.
- Informér altid din fragtmand at det er en privat/returneringsforsendelse. Pakker hvor vi skal betale importomkostninger afvises.
Levering til vores varehus
Produktet kan også leveres direkte til os. Vi behandler returneringen via normal procedure. -
Returneringsvilkår og udelukkelse
Hvis din ordre leveres i dele, starter din returneringsperiode efter du har fuldendt din ordre – hvis den 15. dag er på en weekend eller helligdag, forlænges perioden til den første næste hverdag.
Tilbagetrækningsperiode:
- Du har 15 dage til at evaluere produktet.
- 15 Dages evalueringsperiode starter dagen efter modtagelsen af din ordre.
- Hvis din ordre leveres i dele, starter din returneringsperiode efter du har fuldendt din ordre.
- Hvis den 15. dag er på en weekend eller helligdag, forlænges perioden til den første næste hverdag.
Brug retten til tilbagetrækning- Hvis produktet ikke er som du forventede, kan du give os besked inden for 15 dage at du ønsker at annullere købet. Du behøver ikke give nogen årsag til hvorfor du ønsker at returnere (men vi sætter meget pris på det, hvis du gør).
- Efter du har angivet at du ønsker at returnere produktet, har du stadig 15 dage til at returnere produktet til os.
- Returner produktet komplet, i original tilstand og såvidt muligt i original emballage. Hvis der er etiketter på produktet, må de ikke klippes af.
- For at returnere din ordre, må produktet ikke indeholde nogen tegn på slidtage eller brug. Du må ikke bruge produktet eller ødelægge det på anden vis. Hvis du gør dette, kan det resultere i, at du ikke får tilbagebetalt beløbet.
Udelukkelse
Produkter og services som ikke kan returneres under retten til tilbagetrækning:- Artikler som er blevet skræddersyet til dine behov. F.eks. ski med tilpassede bindinger til dine støvler eller andre artikler, som er blevet tilpasset dine ønsker og behov. Denne udelukkelse finder ikke anvendelse på demo ski med ikke-skræddersyede bindinger eller ski med rail bindinger
- Digitale og fysiske gavekort
- Yderligere services såsom ekspress levering og montering af bindinger
- Hygiejniske produkter eller produkter med sundhedsrisiko, hvor plomberingen er brudt
- Produkter med begrænset holdbarhed
- Forretningskunder med ordrer baseret på mængderabat
Returneringsformular
Du kan melde din returnering via e-mail, kontaktformular eller telefon, men du kan også bruge vores standard returneringsformular. Dette er dog ikke obligatorisk <url>Download returneringsformular. </url> -
Status på returnering
Hvis du har brugt vores returneringsetiket, kan du bruge sporingskoden til at spore returneringen. Det tager gennemsnitligt 3 hverdage for en returnering af blive leveret. Vi behandler derefter returneringen på 1 til 2 hverdage. Du modtager en e-mail fra os når returneringen er behandlet.
-
CN22 & CN23 forms