Indlæser...

Kundeservice

< Kundeservice

Garanti & Reparation

  • Defekt produkt eller mangelfuld
    Tjek dit produkt grundigt ved modtagelse. Hvis dit produkt allerede er defekt eller mangelfuldt ved modtagelse, fortæl os da dette før brug og så hurtigt som muligt, højest 14 dage efter modtagelse. Vi sender gratis de manglende dele, eller i tilfælde af et defekt produkt, bytter vi det også gratis.
  • Garanti – minimum 2 år

    Vi tilbyder garanti ved produktionsfejl ved normal brug af alle produkter. Dette betyder, at du bør kunne bruge produktet uden problem i løbet af dets levetid. Som minimum bruger vi 2 års levetid for alle vores produkter, medmindre andet er tydeligt beskrevet på produktsiden.

    Garanti efter 2 år
    I nogle tilfælde kan der også være en garanti på produktionsfejl efter 2 år. Venligst kontakt os for at høre mere om disse muligheder.

  • Yderlig Fabrik Garanti
    Nogle mærker tilbyder yderligere produktionsgaranti. Vilkår varierer fra mærke til mærke, og oplysning af denne garanti varierer også fra det ene mærke til det andet. Hvis relevant vil en producents garantikort medfølge produktet.
  • Hvad er ikke dækket af garanti

    Du kan altid indsende en anmodning om garanti hos os, men de følgende typer af ødelæggelse er generelt ikke dækket af producentens garanti:

    1. Normal slitage af produktet
    2. Stødpåvirkning
    3. Ødelæggelse forårsaget af forkert brug, misbrug eller forsømmelse
    4. Ødelæggelse forårsaget af ukorrekt montering eller justering af bindingerne
    5. Ødelæggelse forårsaget af ski lift
    6. Ødelæggelse på ejendom
    7. Ødelæggelse forårsaget af ændringer eller reparation af produktet
    8. Ødelæggelse forårsaget af ting som ikke er relateret til materiale eller produktion
    9. Ødelæggelse forårsaget af smørelse eller klæbestof
    10. Ødelæggelse forårsaget af transport eller opbevaring af produktet
    11. Ødelæggelse forårsaget af forkert brug eller vedligeholdelse
    12. Ødelæggelse forårsaget af overtrædelse med brugsmanualen
    13. Enhver ødelæggelse forårsaget af skarpe objekter ved at dreje, klemme, falde, unormal brug eller enhver forkert handling


    Hvis ødelæggelsen er forårsaget af en af de ovenstående punkter, kan vi ikke garantere at dit problem vil blive løst under garantien.

  • Garantihandling inden for EU, UK, Norge og Schweiz

    Efter vi har modtaget din anmodning, vil vi prøve at give dig en estimering af problemet og en mulig løsning. Vi sender dig en retur etiket, så du kan returnere produktet til os gratis.

    Defekten er dækket af garantien
    Vi sender produktet til fabrikanten eller en autoriseret reparatør.

    Dette kan tage mellem 2-3 uger, hvor vi i mellemtiden forsøger at holde dig så informeret som muligt. Hvis reparation ikke er muligt, sender vi dig et erstatningsprodukt - håndteringen af en godkendt garantisag er gratis. Vi forsøger at håndtere sagen med så lidt ulejlighed som mulig.

    Defekten er ikke dækket af garantien
    Hvis reparatøren eller fabrikanten konkluderer, at ødelæggelsen ikke er dækket af garantien, giver vi dig besked, og vil efterfølgende underrette dig om prisen på reparation eller erstatning.

  • Anmodning om garanti

    Reporter defekten så snart du opdager den, for at forhindre yderlig skade. Snowcountry skal altid kontaktes som de første i garantisager.
    Bemærk, at vi kun tager elementer, der er rene og / eller vasket til garantivurdering.

  • Garantisager uden for EU, Norge og Schweiz

    Efter vi har modtaget din anmodning, vil vi forsøge at give en vurdering af problemet og mulig løsning. Du kan derefter sende produktet til os for egen regning. I nogen tilfælde henviser vi dig til producenten eller leverandøren i dit eget land for hurtigere behandling. Vi forbliver selvfølgelig din primære kontakt.

    Defekten er dækket af garantien
    Vi sender produktet til fabrikanten eller en autoriseret reparatør for gratis reparation.

    Dette kan tage mellem 2-3 uger, hvor vi i mellemtiden forsøger at holde dig så informeret som muligt. Hvis reparation ikke er muligt, sender vi et erstatningsprodukt til dig. Vær opmærksom på, at for at kunne få produktet retur kan der forekomme fragtomkostninger. 

    Defekten er ikke dækket af garantien
    Hvis reparatøren eller fabrikanten konkluderer, at ødelæggelsen ikke er dækket af garantien, giver vi dig besked, og vil efterfølgende underrette dig om prisen på reparation eller erstatning.

  • Garanti på B-valg, outlet og demo produkter
    B-valg og outlet produkter er dækket af normal garanti. Ingen yderligere regler eller andet er gældende, medmindre tydeligt angivet på produktsiden. Brugte demoprodukter kan være dækket af begrænset garanti. Dette er angivet på produktsiden.