Kundeservice
< Kundeservice- Leveringstid
- Fragtomkostninger
- Fragtmetode
- Afhentning
- Spor din forsendelse
- Ændre din levering
- Levering til en forretnings-, hotel- eller ferieadresse
- Instrukser for fragtmanden
- Ikke hjemme?
- Pakke ikke leveret
- Ødelagt pakke
- Specielle produkter
- Indpakning
- International forsendelse
- Levering til ikke-EU lande og moms
- Skal jeg stadig slibe og vokse mine ski eller snowboard efter modtagelse?
- Får jeg en ski eller snowboard taske med min ordre?
- Vil mine skibindinger være monteret?
- Vil mine snowboardbindinger være monteret?
- Kan jeg selv vælge farven på undersiden af mit snowboard?
- Hvilken størrelse skibinding skal jeg bruge til min ski?
- Hvilken størrelse skins skal jeg bruge?
Feedback og Klager
-
Kommentarer
Er du tilfreds med vores service, eller bare glad for dit nye produkt, så hører vi gerne fra dig! Du kan e-maile os, eller tagge os på Facebook og Instagram. Vi bliver altid glade for en god tilbagemelding på Trustpilot eller Facebook.
-
Klager
Reporter et problem
Hvis du har et problem med din ordre, dit produkt eller havde en dårlig oplevelse, vil vi gerne høre din feedback via helpdesk@snowcountry.dk, kontaktformularen, telefon eller brev. Vi sigter efter at besvare dig inden for 24 timer på hverdage, og svarer altid med en god og hurtig løsning.Klage forhøjelse
Hvis dit problem ikke løses tilfredsstillende, kan du indsende en klage. Et svar til en klage skal gives inden for 14 dage af modtagelsen. Hvis der er behov for mere tid til at håndtere klagen, vil du modtage en anerkendelse af din klage inden for 14 dage, som angiver hvornår du kan forvente et fyldestgørende svar fra os. Dette er den maksimale deadline, men vi sigter efter at besvare inden for 48 timer, og gør alt for at finde en god løsning sammen med dig.Hvis du ikke er tilfreds med vores svar
Hvis du er uenig med vores svar, har du seks uger til at modsige det. Du kan informere os dette på skrift via e-mail eller brev og angive, at du ønsker en anden løsning. Vi vil derefter håndtere klagen igen. I de fleste tilfælde svarer vi inden for få dage, men senest inden for fire uger.Hvis du ikke er tilfreds med løsningen
Hvis du virkelig ikke er enig med os, og du har været igennem den ovenstående klageprocedure og bor i EU, Norge, Island eller Liechtenstein, kan du indsende din klage til EU’s Online Dispute Resolution (ODR) konflikt afgørelse. Du kan finde dem via linket herunder:https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Indsend din klage her inden for 12 måneder af din originale klage hos Snowcountry. Vi ønsker at gøre opmærksom på, at vi ikke er forpligtet til at samarbejde i beslutningen om konfliktløsning via en voldgift komite såsom ODR.
Hvis du ikke ønsker - eller er i stand til - at indsende din klage til ovennævnte komite, kan du altid indsende din klage direkte til domstol.