Bestilling
-
Bestil ski med bindinger
Valg og tilføjelse af bindinger
Hvis du bestiller ski sammen med bindinger, får du fordelen af en ekstra god sætpris. Vælg først dine ønskede ski og klik derefter på knappen + SKI BINDINGER. Ski binding
Vi viser derefter de tre anbefalede bindinger baseret på de ski, som du har valgt. Du kan selvfølgelig vælge en anden binding i alpin, tour eller tech/pin kategorierne.Gratis montering af ski bindinger
Hvis du køber ski med bindinger, er monteringen gratis. For at kunne montere bindingerne på skiene, skal vi bruge din støvlestørrelse i millimeter. Plastikken på siden af hælen på din skistøvle viser millimeterstørrelsen. Du kan oplyse os denne millimeterstørrelse via kommentar feltet over ordre knappen ved checkout.
Hvis du ikke har din støvlestørrelse tilgængelig med det samme, kan du stadig bestille sættet. Vi sender dig en opfølgende mail efterfølgende. Du kan besvare denne, når du har tid.En anden mulighed er at give os Mondopoint størrelsen på din støvle. I dette tilfælde skal vi have navnet på mærket og modellen af din størrelse. Vi kan derefter finde millimeter størrelsen. Du kan oplyse os dette i kommentar feltet eller sende os en e-mail – husk at oplyse dit ordrenummer.
Speciel montering
Vi monterer alle vores bindinger efter standarden på det anbefalede monteringspunkt. Hvis du ønsker at afvige fra dette, så venligst oplys dette i kommentar feltet. Hvis du ønsker yderligere råd angående montering af bindinger, så kontakt venligst vores kundeservice.Justering og DIN
Advarsel! Hvis du køber ski med påmonterede bindinger fra os, monteres de på hele længden af din støvle (vi monterer udelukkende baseret på den modtagede information). Bindingerne er ikke justeres til individuelle ønsker, da vi ikke har dine støvler til finjustering. Visuel inspicering af støvlen er heller ikke mulig. Dette betyder at skiene ikke er klar til brug. Vi anbefaler at bindingerne justeres i en lokal skibutik. Du kan selvfølgelig også udføre justeringen selv. Vi er ikke ansvarlige for den korrekte justering af dine bindinger.
Hvis du har brug for mere information, kan du altid kontakte vores kundeservice afdeling.
Ski bindinger, USA og Canada
Hvis du bestiller ski og bindinger fra USA eller Canada, har vi ikke mulighed for at montere bindingerne grundet gældende erstatningskrav. Du kan selvfølgelig stadig bestille disse produkter, de leveres bare i usamlet tilstand.
-
Det første ordreforsøg mislykkedes og produktet er nu udsolgt
I det øjeblik du starter betalingsprocessen, reserveres produktet til dig. Hvis betalingen annulleres, kan det være, at produktet ikke frigives med det samme. Hvis dette sker, og produktet ikke er tilgængeligt efter 5 minutter, kontakt da vores kundeservice afdeling.
-
Internationale ordrer
- Vi sender til hele verden
- Du kan se forsendelsesprisen ved checkout før du fuldender ordren
- Leveringstiden til dit land kan findes på UPS’ hjemmeside: UPS Calculator (brug afsendingsadresse: Amersfoort - 3824 – Netherlands).
- Hvis du bestiller uden for EU, betaler du ikke moms på vores online hjemmeside
For ordrer uden for EU, CH en NO husk at:- Forsendelsesomkostninger vises ved checkout efter du har valgt leveringslandet
- Du kan finde leveringstiden til dit land på UPS’ hjemmeside: UPS Calculator (Brug afsendingsadresse: Stoutenburg - 3836 - Netherlands).
- Du betaler ikke 21% hollandsk moms
- Moms, importomkostninger og håndteringsomkostninger kan blive opkrævet ved levering. Hvor meget dette er afhænger af dit lands regler, så tjek før bestilling for at undgå uforudsete udgifter. Vi er ikke ansvarlige for disse omkostninger og kan ikke tilbagebetale dem på nogen måde. Læs mere om moms i denne artikel.
- Returvarer, selv ved garantianmodninger, er på købers regning
- Når du returnerer en vare, refunderer vi ikke de originale (ekspress) forsendelsesomkostninger
- Airbag cylindere og produkter med airbag cylindere kan ikke sendes uden for Europa
Fragt og Levering
-
Leveringstid
På grund af det øgede ordrevolumen kan vi have brug for mere tid til at levere din ordre. Leveringsforsinkelser kan være op til 2 hverdage. Desværre kan leveringsdatoer for ekspresforsendelser ikke garanteres.
I perioden omkring Black Friday og Cyber Monday kan vi have brug for mere tid til at sende din ordre på grund af det store antal ordrer. Forsinkelser kan være på op til 3 hverdage. Specielt for ski, der skal monteres, bør du tage højde for et par dages forsinkelse. Fragtselskaberne bruger måske også et par ekstra dage på at levere din ordre i denne travle periode. Desværre kan leveringsdatoer for ekspresforsendelser ikke garanteres. Vi takker for din forståelse.
Levering i juleperioden: Vi sender i henhold til vores normale forsendelsesplan. Dog er leveringsfirmaerne i december måned ekstremt travle, og din ordre kan blive leveret 1–3 hverdage senere end normalt. Der vil ikke ske nogen forsendelse eller levering på helligdage (jule- og nytårsdag).
Justeret ordrefrist:
Juleaften, tirsdag den 24. december: Bestil inden kl. 14:00 for forsendelse samme dag
Nytårsaften, tirsdag den 31. december: Bestil inden kl. 14:00 for forsendelse samme dag.Normale Leveringstider
Danmark = 2 hverdage
Andre lande: Se UPS/DHL kort herunder eller brug UPS Calculator / DHL Calculator (brug adressen: Amersfoort - 3824 - Netherlands)Når du bestiller din ordre på arbejdsdage før kl 16:00 (CE(S)T), sendes den samme dag, og den leveres inden for 2 hverdage*. Hvis du bestiller ski med bindinger som skal monteres, kan leveringen tage 1-2 hverdage længere, afhængigt af hvor travlt vi har. Har du travlt? Da kontakt os!
* Det afhænger også af leveringslandet. Nogle afsides områder kan kræve ekstra leveringstid. Vores erfaring er, at pakken i 95% af sagerne leveres inden for den angivne tid. Ordrer placeret lørdag og søndag sendes på mandag.
Herunder kan du se et overblik over leveringstiderne i resten af Europa. I sager som inkluderer afsides områder, såsom afsides skilandsbyer, kan det tage en ekstra dag. For præcis leveringstid kan du bruge UPS Calculator / DHL Calculator. (Brug adressen: Amersfoort - 3824 - Netherlands)
Returnering
-
Simpel returnering
Hvis produktet ikke er hvad du forventede, kan du på simpel vis returnere det. Venligst giv os besked inden for 15 dage hvis du ønsker at returnere ordren. Du behøver ikke oplyse nogen årsag (dog sætter vi pris på det, hvis du gør). Efter du har informeret os om hvad du ønsker at returnere, har du stadig 15 dage til at returnere varen/varerne.
De fire vigtigste retur punkter:*- Gratis returnering inden for 15 dage fra Østrig, Belgien, Tjekkiet, Danmark, Finland, Frankrig, Tyskland, Italien, Luxembourg, Holland, Polen, Rumænien, Spanien og Sverige. Anmod om en returetiket gennem knappen nedenfor. Retur fra andre lande er på egen regning.
- Du vil modtage den fulde købssum, inklusiv standard fragtomkostninger (inden for EU, UK, CH og NO), inden for 5 hverdage efter modtagelseskvittering på betingelse af, at produktet er original tilstand.
- Ombytning? Returner din ordre, og bestil det nye produkt på hjemmesiden.
- Specialdesignede produkter såsom ski med påmonterede bindinger kan ikke returneres.
* Vi foretrækker at holde returneringsprocessen så simpel som mulig, hvilket er hvorfor vi har skrevet en liste over de vigtigste pointer. Hvis du ønsker at kende til alle de juridiske rettigheder og obligationer, venligst læs: Vilkår og Udelukkelser